Start

About me...

Links

Mein PC Blog

Tagebuch 6.10.02
Heute ist einer der schlimmsten tage meines lebens mein Geburtstag!
Ich sagte allen dass ich ihn nicht feiern will aber so wie es scheint interessiert es sie nicht was ich will und was nicht.Und Jürg mein Götti meldete sich dass ganze jahr über nicht und gestern bekam ich eine Karte aus den ferien von ihm die logischerweise im Müll landete.Ich bin verdammt sauer auf ihn,die anderen können mich einfach nicht verstehen aber dass ist mir auch egal.Ich brauche ihn nicht und wen er so weiter macht wird er es zu spüren bekommen dass ich ihn nicht brauche.Er war immer jemand zu dem ich konnte wen die anderen wieder nur an sich dachten.Aber er is nun viel schlimmer als all die anderen!!!!!!!!Und auf der Karte stand nichts von viel Glück zum Geburtstag nichts der gleichen deshalb will ich ihn auch nicht mehr feiern da es sowieso niemanden interessiert was mit mir ist.
Ich glaube es wäre ihnen auch lieber wen ich nicht mehr leben würde.
Und mir ehrlichgesagt auch den für mich ist der tod eine befreiung und keine bestrafung!!!Ich weiss nicht ob ich Renate und Jürg über haupt noch brauche den sie melden sich ja eh nur zum Geburtstag und zu weinachten wen überhaupt und auf solchen kontakt kann ich wirklich verzichten klar könnte ich mich bei ihnen melden aber ich wüsste nicht wieso ich hatte Jürg eine mail geschrieben er schrieb nicht zurück ich schrieb ihm einen brief er schrieb nicht zurück.Also
bye bye und auf niemerwiedersehn Jürg Baumann!!!!!!!!!!



Tagebuch 6.10.02
Meine sogenante Familie zieht mich absichtlich auf dass geht mir sowas wie auf die nerven.Irgend wan platzt mir der Kragen und ich dreh durch aber dass ist dann nicht meine schuld.Ich bin vorhin einfach abgehauen weil ich es satt hatte und ich nicht wollte dass mir etwas rausrutsch wo ich später vieleicht breuen könnte.Wieso lassen sie mich den nicht einfach in ruhe??Hab ich ihnen was getan oder was??Ich will doch einfach mein leben hinter mich bringen und dann mit einem breiten lächeln sterben ist dass zu viel verlangt??
Ich lass sie schliesslich auch in ruhe wen sie mich nicht provozieren.
Und dass mit dem Hass auf Jürg können sie immer noch nicht verstehen.Und als ich vorhin einen Psycho test machte stand bei der ersten frage „meine eltern verstehen mich nicht“ und Silvia sagte nur
„natürlich verstehen wir dich“ und wie wen sie nicht ein mal verstehen wieso ich sauer auf Jürg bin echt und sowas nent sich meine familie auf sowas kann ich echt verzichten!!!!! Wow wenigstens hat mich Renate nicht vergessen sie rief vor ca.ner halben stunde an wegen geburtstag.









16.08.2003

Seit Mittwoch schreibe ich mit meiner Tante in Neusseland.Tante Itti.Es ist schön mit ihr zu schreiben,ihr zu erzählen was passiert ist,oder wieso man traurig ist.
Ich weiss das ich die anderen Tanten etwas übertrieben finde aber ich glaube Itti ist meine lieblings Tante,und das nicht weil sie in Neuseeland lebt.Sie ist einfach anders als die anderen Tanten.Sie hat nicht ne halbe tonne Makeup auf dem gesicht und so weiter.Und sie ist nicht eine von denen die nur an den geburtstag von Dad kommt weil es umsonst ist.Als dady mir das erzählt hat hat es auch mir sehr weh getan.Ich weiss nicht wieso.Ich hoffe ich kann Itti auch mal persönlich treffen,und bis dahin müssen wir uns eben durchs Internet kennenlernen.: ( : )


17.08.2003
Ich hasse Klaus von Kaenel,ich wünschte er ware Tod,ich hoff er stribt an einem Virus das man nicht heilen kann,ich hoffe er verschwindet ich will ihn nie mehr sehen.
Ich wünschte es gäbe ihn garnicht.Er soll abhauen ich hasse ihn!!!!!!
Bitte las ihn verschwinden lass ihn qualvoll sterben bitte!!!!
„Itti ich wünschte ich wäre bei dir weit weit weg von diesem arschloch“!!!!!!!





4.09.2003
Tina wollte mir nicht sagen was sie für ein geheimnis mit Mum hat,aber mum hat es mir dan gesagt.Es ist wegen Roger dem ältesten Sohn von Itti,an seiner Komvermation hat er sich daneben benommen,aber es ist lange her und ich glaube das Menschen sich können ändern.
Und nun will Tina Itti auch ein paar zeillen schreiben,wen ich ihr eine mail schicke.


9.09.2003
Heute war nicht so mein Tag.In der Kochschule ging zum glück dies mal alles gut aber in der Schule dafür nicht.Naja den Mathplan habe ich fertig,aber der Sportunterricht macht mir noch sehr grosse mühe.Aber eigentlich sollten sie es ja wissen wieso ich nicht gut mit dem Rennen bin.Aber warscheinlich brauchen sie einfach jemanden den sie bestraffen können,und da muss eben ich oft herhalten.Das macht mich sehr kapput.
Aber nicht nur das,meine Elterne glauben mir inzwischen garnichts mehr.Und das ist härtet als das in der Schule.Es tut mir weh,und ich weine sehr oft.Auch jetzt kommen mir wieder die Trännen nur weil ich daran denke.Ich kann einfach nicht mehr.Irgendwan brech ich zusammen.Aber ich muss stark sein,und durchhalten.Ich darf nicht aufgeben,und ich werde nicht aufgeben!!!

10.09.2003
Heute sind meine Bikerstiefel entlich angekommen.Sie sind echt cool.Aber etwas zu gross.: )
Heute haben wir im Turnunterricht Hochsprung gemacht.Ich hätte nie gedacht das ich über dieses Seil kommen würde.: )


Ich bin total getillt.Ich mag einfach nicht mehr.Ich hoffe nur das wir morgen wandern gehen,den ich habe die Franzprobe vergessen zu lernen.Und ich hoffe auch das es mir morgen besser geht.Naja wir werden sehen.


13.09.2003
Gestern am Freitag war es Total cool.Ich d Chänu,und Cornelia waren auf dem Schulhausplatz,und es war uns total langweilig,dan kam noch Beyer vorbei und alles war gut.Wir verstanden uns prächtig.Dan gingen Cornelia und d Chänu mit Beyers Mofa zu ihnen nachhause um etwas zu trinken zu suchen,und ich war alleine mit Beyer.Und das beste war er nahm mich zwei mal in den arm.Ich hätte mir so gewünscht das ich wüsste was er gestern abend dachte!Und das der abend nie mehr vorbei gegenagen wäre!

14.09.2003
Am Samstag waren wir wieder auf dem Schulhausplatz,aber dan began es zu Regnen und wir wurden nass.Leider kam Beyer nicht mehr vorbei!Aber ich und d känel hatten es trotzdem noch lustig.
Ich war jetzt schon ne weile nicht mehr im Netz vieleicht hat mir ja Itti geschrieben.Ich würde mich freuen wen ich wiedermal eine mail von ihr bekommen würde.Aber ich weiss das sie nicht immer zeit hat.


16.09.2003
Heute bin ich in der Schule fast eingeschlafen.Ich bin einfach total getillt,und mir tut alles weh wegen der Herbstwanderung.Es war eine totale zumutung.Zum Glück habe ich es nun hinter mir,aber ich habe noch drei tage vor mir,bis ich entlich Ferien habe.Und am Freitag müssen wir noch Zähneputzen.(iiiiiiiiiiiii Gitt!!!!)
Mir geht es total scheisse aber scheint niemanden zu interessieren.Heute sagte ich mum das ich immer noch Probleme mit meinem Fahrrad hätte aber sie glaubte mir natürlich nicht,nur weil sie kein geld ausgeben wollen.Ich glaube die würden noch sagen ich lüge wen ich tod umfallen würde sogar das würden sie mich nicht glauben.!
Ich hasse es,hier zu sein.Ich möchte lieber ganz wo anders hin.an einen Ort der schöner ist als alles andere.Ja das wäre schön.Aber leider gibt es den nicht!!: (


17.09.2003
Irgend etwas ist an Beyer so besonders.Ich weiss nicht was und ich weiss nicht warum,aber ich fühle mich sehr zu ihm hin gezogen.
Ich mag nicht mehr in die schule gehen.besonders jetzt wo auch noch das dämliche Zähne putzen bevor steht!Ich weiss nicht was ich noch tuen soll damit mir meine Eltern glauben das es mir nicht so gut geht.
Ich hoffe ich komm heute noch dazu ins Internet zu gehen,um nach zu sehen ob mir Itti geschrieben hat.Ich mag es mit ihr zu schreiben.Ich vertraue ihr,und ich kann ihr alles schreiben was mich bedrückt oder was mich beglückt.
Ich werde mir warscheinlich in den Ferien ein Buch von Goethe oder ein ganzes Gedichte Buch kaufen.Ich liebe die Poesie auch wen ich es nicht so drauf habe.


20.09.2003
Ich freue mich sehr auf Morgen.Hoffentlich haben ich und Barbara es lustig.Naja ich meine wir haben auch schon schlechte erfahrungen.Heute muss ich noch das Badezimmer putzen und das Zwischenzimmer Spaubsaugen,ich hoffe ich habe dan alles erledigt.Ach ja ich muss noch eine Decke beziehen für sie.

22.09.2003
Gott bin ich froh das Barbara wieder weg ist.Klarr ich habe mich auf sie gefreut aber trotzdem,ich hätte ganz vergessen wie nervtötend sie ist.Ich glaube so schnell wird sie nicht mehr bei mir sein!


26.09.2003
Sorry ich hab dich etwas vernachläsigt.Aber es ist eigentlich nichts besonderes passiert.
Aussert das wir Golum einschläfern müssen,ich habe Tina gestern oder vorgestern gesagt das mit ihm was nicht stimmt aber sie glaubte es mir ja nicht.
Kurz nach meinem Eintrag ist Golum gestorben.Tina verstand es nicht.Ich verstehe es ja auch nie,aber vieleicht musste es ja sein.Ich hoffe einfach das er nicht leiden musste!

27.09.2003
Ich muss es dir einfach erzählen sonst platze ich!
„Barbara ritzt sich in die arme,und als sie probleme mit dem Lehrer bekam fing sie an es an den Oberschänkeln zu machen.Sie sagt sie täte es wegen den problemen die sie hat,aber sie ist immer aufgeschlossen,ich glaube sie tut das nur weil sie aufmerksamkeit eregen will,und das finde ich echt scheisse.Klarr die die echte probleme haben die kan ich ja noch verstehen aber die die es wegen dem tuen das sie aufmerksamkeit erregen wollen gegen die habe ich etwas!“


30.09.2003
Mir ginges Gestern abend nicht so gut.Ich war nicht Krank oder so,nur einfach etwas in Gedanken versunken.Und als ich dan am Abend ins Bett ging sah ich auf meinem Handy eine Nachricht,ich lass sie und dachte es wäre vieleicht d Fäblä oder d Känel
aber dengste es war BEYER!!!Ich hab mich so sehr gefreut aber ich habe ihm nicht zurück geschrieben.Nicht aus angst aber aus weiss nicht wieso.


2.10.2003
Vergiss alles was ich über Beyer geschrieben habe,er ist nicht besser als all die anderen.
Wie hätte es sonst sein sollen,ich habe ja immer Pech.Naja ich werde mir auf jeden fall nicht mehr weh tuen lassen von irgend so einem Arsch.







5.12.2003
Lange konnt ich dir nichts mehr schreiben da du noch im PC meiner Mutter warst,und der in Reparatur war.
Es ist viel passiert.ZUm beispiel das ich für die nächsten drei Wochen jeden Montag im Sport von der Heuselfutze suspendiert wurde.*freu*
Und Beyer ist immer noch gleich süß!

31.1.2004
Hab dich wieder vernachlässigt,aber irgendwie hatte ich keine lust igrend etwas zu schreiben.
Naja seit dem Skilager ist mir klar geworden das ich Widi(Dominik W.)immer noch süß finde.
Aber ich habe beschlossen alle Jungs auf unserer Schule zu ignorieren,so kann ich mich besser auf die Schule konsentrieren.
Und wer weiss vieleicht verbessere ich mich ja in manchen Fächern sogar!



5.2.2004
Ich hatte Tom Hern eine e-mail geschickt mit einem Auto da er schnelle Autos liebt.
Und ich bekam auch schon am nächsten Tag antwort vom Tribe fanclub.
„Sie bedanken sich für das interesse an The Tribe,und es täte ihnen leid aber es wäre un möglich für die Tribestars alle mails selbst zu beantworten da täglich mehrere hunderte von e-mails eintreffen.
Aber sie würden meine mail an Tom weiterleiten.“
Er ist so süß,und ich hoffe das ihm das Auto gefällt!

*







09.2.2004
Ich wünschte ich könnte schon morgen in das Flugzeug steigen und nach Neuseeland fliegen.
Aber leider geht dies noch eine weile nicht.
Vieleicht wird dies ja in den Sommerferien klappen,oder so.Ich möchte aber noch in meiner Schulzeit dort hin fliegen.

10.2.2004
Ich hasse Therese.Sie hatte mir heute erzählt das Beyer andeutungen gemacht hat,das er eine Beziehung mit ihr möchte.Und die doffe Zicke bildet sich weis was drauf ein.Sie tut so als wäre dies für sie unvorstellbar,dabei gefällt ihr die vorstellung.
Ich hasse das,ich meine was hat die was ich nicht habe?
Ich bin hübscher,älter(auch wen ich mich nicht immer so benehme) und mich hatte er auch schon in den Arm genommen.
Ich meine wir hatten an dem Sommer abend in der Schule total geflirtet was soll das also jetzt?
Und voralem,heute Nachmittag als ich mit Karin nachhause gefahren bin hatte er uns überholt,vorbei zur Kreuzung die Bachstrasse aufgefahren,wieder runter an uns vorbei und unten wieder gekehrt und mich als ich alleine gefahren bin wieder überholt,was denkt der sich eigentlich?
Jetzt wünschte ich mir echt ich könnte Gedanken lesen!



12.2.2004
Heute hatte ich ein Gespräch mit em Flückiger.Er sagte das er mich auf meinem Weg zum Automech so gut es geht unterstützen wird,genau so wie auch Burkhalter.
4.3.06 14:14


Werbung


13.2.2004
I Hate Freitag der 13 te.Wir waren die besten Freunde,ich habe sie geliebt,und so gut es ging um sie gekümmrt,und jetzt nimmt man sie mir einfach weg?Einfach weg gerissen?
*
Ich brauche dich.Dir konnte ich alles an vertrauen,du warst da wen ich dich brauchte,ich war da wen du mich brauchtest,aber wieso verlässt du mich nun jetzt?
Ich kann es nicht verstehen,ich will es nicht verstehen.
Ich kann einfach nicht.
Du kommst nie mehr zurück!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komm zurück!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komm zurück!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komm zurück!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








23.2.2004

Ich will ihn ja vergessen aber es geht einfach nicht.Ich meine ich seh ihn ja jeden Tag,und wen er mich dan so lieb anlächelt wie heute dan sind meine ganzen Schmetterlinge wieder da.Was soll ich den bloss tun?Meine Gefühle sind da obwohl ich dies nicht will.
Und wen dass noch so eine Tusse wie Therese kommt und mir erzählt wie er ihr schrieb,und andeutungen machte das er sich eine Beziehung mit ihr vorstellen kann,dann könnte ich sterben.
Bald habe ich einen Nervenzusammenbruch wen sie noch mal so ne Geschichte erzählt.


28.2.2004
Gestern habe ich ziemlich lange mit Benchu geschrieben.Dan schrieb er er würde sich später wieder melden da er jetzt sein neues Auto holen konnte,und seither habe ich nichts mehr gehört.
Typisch Benchu.

Weisst du eigentlich wie schwer es ist diesen Augen zu wiederstehen?
Und sein lächeln.Gestern mussten wir Plätzetauschen und ich hatte mich schon gefreut entlich mal mit ihm an einem Tisch zu sitzen doch dan musste er an meinen alten Tisch.Ich sagte zu ihm;
“äs würd mi ja so grussig.“
„Gloub mers es duet mi ou!“
„Du duesch mer scho fasch leid!“
„Nume fasch?“
Es ist so schön wen man so mit ihm reden kann,doch plötzlich giften wir uns wieder an,oder albern sonst wie herum.


29.2.2004
Gestern Abend war wieder einmal wunderbar.Ich habe mit Mile geschrieben besser gesagt gefirtet,naja und wie immer hört man heute nichts mehr von ihm.
Aber das kennen wir ja.: )
Auf jedenfall mag ich diese Abende.
Ahja heute war Benchu mit seinem neuen Wagen hier,man ist das teil geil.*schwärm*
Mein Rücken schmerzt auch heute sehr,obwohl ich eine Schmerztablette genommen habe.
Ich frage mich wie der morgige Tag aussehen mag.Der erste volle Tag in der neuen Sitzordnung.*seuftz*
Und wieder einmal weit entfernt von ihm!




01.3.2004
Mir kam gerade etwas in den Sinn das ich dir noch garnicht erzählt habe.
An Weihnachten als wir bei meinen Grosseltern waren,und am Abend als wir uns verabschiedet hatten konnte Opa meinen Namen nicht mehr.Er hat ihn einfach vergessen.Wieso gerade meinen?
Klarr ich weiss das er krank ist und nichts dafür kann,aber ich musste mich wirkllich zusammen reissen damit ich nicht anfieng zu weinen.Und auch jetzt tut es mir sehr weh wen ich daran denken muss.


06.3.2004
Ich habe gestern mit Therese über Männer und Beziehungen gesprochen.
Dan habe ich ihr erzählt das mir Meli erzählte das er gesagt hatte wen ich nur ein paar Jahre älter wäre.
Naja auch sie konnte mir keinen rat geben,deshalb habe ich ihr gesagt ich werde mit IHM sprechen aber ich tat dies nicht! hmm..............



16.3.2004
Miner Eltere wüsse nüt über mi ou wen sie immer e so tüend.Sie wüssed nüt über miner Tröim,wünsch,Gedanke und Hoffnige.
Sie wüssend nüd vo mine Problem,und si ou nie für mi da wen i se brüchti,därum hanis ou ufgä.
Aber wen is wüsstä wie mängisch i scho bättet heig das i e Kuss vom Tod wet,de würde si
vilech entlich afa sech um mi zu kümmere.Und do froge die sech wieso ig so abwissend und zrügg hautend bi!`*kopfschüttel*
Ig cha miner Problem nume mit ere Ziggi für wenigi Minute vergässe,immer no besser aus weni afo mi z ritze!
Klarr i has mit Schla und Ziggi uf der Hut usdrücke gmacht,so heiss is nid würklech geschnaut!



17.3.2004
D Thesä isch huere schreg sit si so guet mit dr Clöidle uschunt.D Vale und d Sule si ou e so gsi.
Aber z Thesi duet irgendwie so aus wär ire nüm gued gnüeg.Die mues nid meine das i mer das la lo gfaue.Tja Clöidle isch hüere ibidet und düet so aus wäre nüt wärt,naja nid gad e so aber ähnlech.
Ud Fäble isch jetzt mit däm Nico zäme sit gester abe und düet huere dämlech.Chönt jo meine,wen si witer e so duet geit das nid lang mit dene zwene,aber i versueche ne hüt am obe wen er ou chunt und i ou cha ga,z verfüere nume so zum spass!*lach*
Das würd d Fäble fertig mache,interessanti vorstellig!!!!


23.3.2004
Tina isch huere schreg.Klarr sie het problem aber glich,i bire irgendwie im wäg dünkt mi emu.Aber sie mues es ja wüsse i lamer nume nid aues lo gfaue.
U er Fäble ire Fründ isch ou heuere schreg,filech hanis jo gschoaft und er steit uf mi!
Das wär geniau weisch wie geil d Fäble wär kapput,und vorauem vo ihrer Kollegin!
*smile*
4.3.06 14:13


27.3.2004
Mir hei am Miittwoch Papiersammling ka,und i bi wieder mit em Günti,am Widdi am Schöggi mit dr Chänu,am Wegge und em Abwart vo Thörige zäme gsi,und es isch wie immer gsi.Mir girls sie wie dräk behandlet worde.Nüt wärt dört drufe.
Bini froh sie boys nächstjahr nüme do.

Am Fritig hei mer ä franzprob ka i hoffe einfach das i e gueti note ha!
Aja und d Math probe hei mer ou no zrugg becho vom Dienstag.
D dämleche Formle e 5 und es 3 1/2 aber schiess druf wenigstens es 5.Ud chänu het fasch afa gräne wüu si es 5 ka hat und kes 5 1/2 oder es 6 di spinnt doch.Blödi Futze!!!!!!!!

Immer wen Tina oder schüsch öper es problem het,söui de do si,aber wen ig se mou brüchti si sie ne do besser gseit hei sie plötzlech kei Zyt meh!
Drum red ig nüm über mini problem sondern mache es Führzüg heiss und drückes uf mini hut!

31.3.2004
Hüt simer id Amann gange.Das isch e mega grossi Fabrik oder so öpis ähnlechs.
Cat ghört ou zu dene.
Uf jede fau hets dört Lehrlinge ka und ig ud Fäble natürlech mega freud ka,aber es si nid au so süess gsi.
Irgendwie freui mi wen ig äntlech d Lehrsteu ha,aber irgendwie hani ou angst derfo.
Ig hoffe eifach das id Lehrsteu bir Amag z Zuchwil bechume!

2.4.2004
Gester hei mer no d Franzprob zurugg becho.naja äs 3 hani ned erwartet vilech isch ou es 3 e haubi gsi weiss doch nid.Isch ou scheiss egau,ma nid drüber nachedänke!
Aja und gester am Abe hei mer no d ustellig vo üsere Projektwuche gha.
Mini närve gott bin ig froh das ig jetzt äntlech ferie ha!Wird de öpe zyt!

4.4.2004
Gester am Abe bin no i Chat,und ha mega fiu kollege becho.zersch hani mit em Dragoncry gschribe und gflirtet,naer isch so z säge mi traumma cho.Leider weiss i nüm winer heisst het e komplizierte Name ka,am schluss isch gloub Glenmore gsi.
Mi PC het gspunne und het mi usgschmisse,woni äntlich wieder ha i chat chöne isch er nünme da gsi.I hoffe eifach das är hüt no einisch dine isch und ig jetz ohne problem mit ihm cha chatte.
Er isch ou so vom Mittuauter fasziniert wie nig.Aber är firet das johr scho sie 30 summer,und daerum chönts doch sie das är scheisse verzeut und garnid e so isch winer sech git?Ig meine wär nid zerst mou das i verletzt würd aber äs wär so schön wen er würkli e so wär!

5.4.2004
Gester hani mit em Michael(Dragoncry)am siebni abgmacht im chat.är isch aber nid cho,aber mini gedanke si sowieso bim anger gsi.ca am haubi achti isch dr Michael när cho und het sech entschuldigt das er z spät isch,aber es het mi nid würklich kümmeret.
Mir hei e zyt lang gschribe när steit plötzlich RitterDerTafelrunde as joined oder so und i ha natürlich gad gwüssd wer er isch.Ich han in dan auch a gsproche.


sei gegrüsst
hi Lady!
Ritter
ja?
Bisch du gester ou scho do gsi?
ja
Unger dem name?
nei

När isch e chlini pouse gsi

In euren Augen muss ich ein greis sein.....
Ihr?
Ich hab euch gestern nacht vermisst
ihr habt mich verlassen
Mein iBook streikte
Und ich dachte ihr wärd wegen mir gegenagen
.....
när hani mit ihm und em Michael gschribe.
Aber am schluss isch dr Ritter gange.Ohni öpis z säge,Du wetsch warschinlech wüsse wieso.
àr het gschribe das är mit sinere Fründin schluss gmacht het,und später seit er so.
Das ig z jung bi und är z aut.
Het mi den speter no gfrogt was i genau wot.I hät söue säge öpis womer niemer cha gä „Vertroue“aber i has nid gseit.
I ha drfür gschribe: „Wen ich das nur wüsste“
när hani gfrogt was är de wot und är het gseit: „Etwas das du mir nicht geben kannst“
Tja
ich weiss

und wäg isch er gsi.
Has aber ersch speter gmerkt ha drum uf das nüme gschribe,und woni de äntlich öpis gschribe ha ka,isch gstange das är dr chat verlo het.Das het mer weh ta!



7.4.2004
Gester ir Nacht hani no chli mit em Michael gschribe.Jetz simmer afang Fründe aber me weiss jo nie.Uf jede fau isch er ganz en gäbige,und vilich treffe mer üs jo au einisch.


16.4.2004
Jaja de Michi.Jetzt ghör ich scho nüme von ihm,naja jet ebe si eiget chopf was ich au guet find aber mal ufenes sms antworte chönt er jo scho,aber mis interesse ghört momentan am Adi wesch em kolleg vom Glöckner.
Ich weiss nit aber am Mittwuch woner au ufe schuelsi isch ko het er oft zu üs übere gugget und ich weiss nit aber ich glaub voralem zu mir chan au si das ich mich tüsch.


25.4.2004
Gester sind de Benj u d Mele am haubi Zehni cho und händ mi abgohlt für uf Bern.zersch sind mer go Thanke und ner sind mer go de mile wecke.Händ mengisch glütet bis er ufgwacht isch.Won den när Tür ufgange isch het er garanitiert nit witer als en meter gse.D öige nid wirklich offe und e huere wusch ufen chopf und i de Boxershorts.Schad han ich keen Fotiappartat ka das Bild hät me söle fescht halte.
Er hät den gseit das mer fünf minute z früe do sind när hanich müese grinse.
er hät gseit das er in fünf minute bereits ufem Sofa würd hocke unds kaffee trinke,und nid im halbschlaf do würd sto.
Mir händ ne aber dän doch no wach kriegt. „Immer de stress!“hät er gseit.Aber mir händ garnid stresst sind ne nume cho reiche.
Z Bern sind mer den düre Märit glofe und ich und s Meli sind zum Carameliere gange.
Meli benchu und dr Mile händ den no Tabak kauft und später sind mer den no go ässe naja eigentlich händ nume dr benu u dr Mile gesse.

Mir sind den no is A1 gange wil ich fürd Tina han müese go hundefuetter reiche und dört häts en ganz schnuggelige has ka mit schlapp Ohre.Meli wil mer de nun schenke.
Ungerwegs für hei hets sie den en name gsuecht ka.Mir händ den gfunde das Golum e guete name wär also täufe mer ihn den Golum.

Daheime hanich den e bissel Relaxxt und han chli mit em mile gflirtet und s gnosse bim meli und so z si.Benu isch den speter go game und mir drü hand dusse gredet.
Später lütet mer tina a und schisst mi zäme wieso ich nid do heime bin und ufe ire gund ufpasse sie mües go schaffe und ich weiss das!
Ich han gseit das ich am obe ufpasse wenich hei chum.
Am abe händ sie dän langsam hunger becho und nach langem überlege wo mer wänd go ässe hei mer is entschlosse z buchsi im Teeroom Groggi z go ässe.
Ich und dr benj händ Rahmschnitzel gno u dr mile ud mele irgend öpis angers weis nüm was.
Später bim ässe han ich mit em mami gschribe und den chunt plötzlich es sms zrugg ich heig gseit das ich uf Tina ihres hundilein ufpass und das het gad tönt als wär ich tschuld das er in mis zimmer pisslet hät.Ufjede fall sind mer dän gad d träne cho wil ja eh immer ich tschuld bin,und die drü händ mich versueche z tröschte und händ über tina usglo.
Ich han den gseit das ich es nüm lang ushalte und eifach plötzlich weg bin,und dr Benu het gseit das de Mile jetzt den es Zimmer frei hät und ich doch zu ihm chönt zhie.
Dr mile het dän gseit wen ichs würklich nüme ushalt chunt er mich cho hole dän chan ich s zimmer ha.
Mele het den de chopf gschüttlet und hät gseit würd ich nit mache dr Pere chunt mit schunsch mit em gwer.Aber wer hät gseit das ich ine säge wonich bin?Imene johr bin ich 18 und den chanich eh mache was ich wot!

S meli isch doheim dän mit ine cho und hät mit de aute grett während ich mich um d Shakira kümmeret han.Ich bin als erschts mitere go laufe und duse isch den de mile zu mer cho.D Shakira het ihn a knurret woner nöcher isch ko und dr mile hät gmeint si schlotteret.Er hät sich emu au gad in sie verliebt und am liebste hät ich in wile umarme.
Er hät dän gfrogt ob er söll mit cho go laufe,ich han gseit das mir scho chönd go aber de krümmel will wohl nid sie isch nähmlich bile stoh.



30.4.2004
Tja Tina mues de Krümmel weg ge.Und vori hend Tina s Mami und Mele zäme durkutiert obwohl Tina meh gseit hät das es ire glich sigi und mere am arsch chön läcke(aber mol under üs wer will das bi dere scho?)
Na uf jede fall hets s mami ner gseit das es er Tina au glich wer wen sie im Spital würdi lige oder wen sie würd sterbe.Das het den für mich glengt und den binich gange!

Jaja u de mile het nid würklich vil gschlofe letscht nacht her er gseit und nu isch er huere düre und het mich a gfuchet aber den hanich gseit das ich nüt de für chan.
er het den gschribe das er jo nüt gseit het warschilch hanichs au e bizeli in falsch hals becho,will ich jo au nid wirklich fit bin!



1.5.2004
Mir sänd gester am obe ar Walpurgisnacht in Gränichen gsi.Ich nid schlecht gsi nume chi langwilig weil sie zwische de verschidene atraktione immer e stund pause gha hend.
Aber ich han en mega süesse typ troffe vor Gothic szene und de het die glichi tesche ka win ich!er het so flyers usteilt wege partys und ca e viertel stund speter het er sich den usem staub gmacht was mich ziemlich a gschisse het!Han den no e chli mit em mile gschribe,ud mele het e „überaschung“ troffe( ihre aut schuel koleg).
Ich han de ganz obig de typ im chopf ka!

6.5.2004
Man langsam glaub ich echt ich bins Problem in dieser familie.Ich mein gester häts scho wieder Zoff ge,und min alt seit das jo au,aber ich mein ich dörf doch no sege was ich lerne will nach de schuel oder nit?Min alt het gester gseit das d müete mich sofort bim Fotograf söll amälde fürd lehrstell aber ich han doch gseit ichw ill automech go schnuppere,aber ebe ich bin e Frau ich mues d fresse halte wen de ma red so wi bi den türke und mängisch hanichs gfüel nei immer han ichs gfüell das de alt das gern wett doch ich seg nunmal was ich mache will,und ich lo mer do vo niemerem lo dri rede!
Weisch mängisch denke nig würkli miner alte wettet das ich bir geburt gstorbe wär,und vilich wär das jo au min schicksl gsi,aber de arzt het mis schicksal gänderet.Ich mein vilich wärs wirkli besser wen ich würd sterbe durch en unfall oder so,den hätte die alte kei problem mehr und sie chönnte glücklich lebe!


15.5.2004
Tja wie gseit ich bin immers Arschloch und söll i der mol sege wieso?
Ganz eifach will ich mir nit alles la lo gfalle vom alt,und das chaner nit akzeptiere ich söll d schnurre halte und mir alles lo gfalle was er zu sire scheiss fresse use lot!
Und wen ich das nit akzeptiere heisst i sig e freche siech oder die wo geng puff macht.
Vilich wers doch besser gsi ich wer den ungere chare cho wo das Auto plötzlich nebe mir und dr Käre stande isch!






16.5.2004
Sit es paar Wuche hani mi uf de Tag gfreut!Er Nice iri Konf.
Die hend mich und s mami huere schreg a gugget u es paar Tussene hend sich frogend a gluet u enand gfrogt wer mir sind!
Und ir Chile si eim fasch do ouge use gheit vor luter gugge!
Ich han schön blöd gugget wo dr Pfarrer d Wäber ufrüeft!Schön das sie mer gseit het das sie au Konfirmiert wird!
n Nice und d Nice hend huere guet usgse!
Ich han no es paar kennt aber sie mich wahrschindli nit!
Nach dr Konf hei nis Bärtschis no zum ne apperitiv zu ihne hei iglade u dört hei Bärtschis gad mit mir Duzis gmacht.ich darf jetzt Thomas und gabi sege.Au die andere sind mega net zu mir und em¨mami gsi.Ich han mich brechtig mit ihne verstande!
Dr shämpis isch au mega fein gsi,eine mit Aloe vera und eine mit Lichis gschmack(oder wie me da ou immer schribt)
Zersch han ichs jo bereut won ich ufe chile paltz cho bin das ich an Konf bi cho aber ner nüme.
Ah jo mir hend den nach dr Konf duse vor dr Chile no föteli gmacht,au eis vo mir und dr nicole und ner no eis vo mir dr nice und vom mami!

19.5.2005
Scho dr zwöit tag Chopfweh und den geng die schwindel afäll da isch doch nüm normau!
Ich mein chopfweh okay aber wen ich das den morn und so immer no ha und ich auno schwindel afäll han wirds den scho langsam komisch.
Naja schunsch isch eigentlich nit wirklich öpis passiert das de sötsch wüsse!

28.5.2004
Okay es isch mega viel passiert.
1.Ich han am Dienstag mis Piercing mache lo,han mega angst ka,aber de Benu isch mega lieb gsi und het mich den beruigt,ich bin froh gsi won ich han chöne ufstoh und usem studio go.
Ner sind mer no öpis go Trinke und derte isch den au no de Steve gsi,und en ange won ich net kennt han.
2.het tina ebefalls am Dienstag ires zweite Tatoo mache lo und zwar s Heartogramm vo HIM.
3.Het Tina am 25 ziestig e Geburi Party gmacht,und ich soet endli ires gschenk fertig mache aber es git leider problem mit em Foti drucke.
Uf jedefall isch de heiri,de Mike,Mile Benu,Meli,grossi,Pole,Pida,sini fründin,de Tinu und den später au no de schärer cho.
Hends no lustig kah numes mami het mich chli ufgregt mit ihrem blöde auk vortreg,mann ich weiss wen ich mues ufhöre aber schinbar vertrauends mer nit!!!!

14.6.2004
1.Mir hei letscht wuche Landschuelwuche ka,am afang isch es ja no luschtig gsi,bis am mittwoch.Am morge si mer ga goldwesche und hei chöne ufe camping go bade,ig natürli unfreiwillig.aber ig und känel si mehraus dr gfloge.am obe isch d cone ner sexuellmishandlet worde vo üsne boys naja vom nicku,hügu,ago,??,dr böbu isch zwar nebe dran gstange het aber nüt gmacht.
Am fritig ungerwegs für hei hend mer den no e chotzatake ka,d rahel,d känel,dr beyer,dr chli beyer,u d berble hend nis züg voll kotzend und ich dr burak,d graber und de ryser hend nis um die charnke kümmeret.mich hets den am obe doheim verwütscht.
Und hüt isch endli dr mischu im chat gsi,het aber meh fuessball gugget,und plötzli isch er den duse gsi.später isch er den no einmol ine cho u gad wieder use und won ich den ca,e halb stund oder so use bin und wieder ine cho bin isch er wieder do gsi,hani natürli freud ka,und er schribt gad zu de andere bye.Sorry aber das macht uf mich de idruck als würd er wege mir go und den soll er es mir gfeligst sege den so verletzt mich das meh als wen er es mir seid.wen ich huet no einmol ine ga und er au no mol derte isch den sprech ich ihn druf a!!!

19.6.2004
Ich gang em Mischu jetz usem weg,bin jetz schon es paar Teg nüme im chat gsi!Vilich isch er jo hüt am obe ou nit do den chan ich wieder mol inne!Und es sms het er mir immer no nit gschribe auso bedütenim au nit so viel wie er immer gseit het!!

19.06.2004
Ich weiss au nit was in mir vorgaht,mol bini glücklich und mol sind miner gedanke nur bi ihm!
Ich will doch garnüt vo ihm,wieso auso das?!
Und mini familie verstoht au immer alles falsch was i seg,oder was i mach!Egal wa es isch immer isch es falsch!Und tina wo jo wirklich viel scheisse baut(biespiel;Shakira!)
die bechunt nie ufs dach!
Und es lob für mini leistig den im Zug han ich au nie becho vo minere Familie,ich mein ich han doch wirkli öpis gleistet oder?
Wie gseit ich bin s black sheep of the Family das kenne ni jo afang,ich glaub ich bin en unfall vo miner eltere gsi,aber will s abtriebe gege d brinzipie vo mire mere gange isch het si mich bhalte so gsehts us!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26.6.2004
Ich han en Töff!E 125 Apprilia,die alti vor Tina,es isch so geil,aber leider chan se ersch im ne johr fahre!
Aber glich s warte lohnt sich!!

27.6.2004
Nei ehrlich jetz chasch nid mal me sege das de selber epis z mittag machsch,den heits gad du enet so blöd!futze die söll gschieder d schnurre ha,lang mach ich das nehmlich wirklich nüme mit!
Ich lass mir nit alles lo gfalle,und das passt dene minderbittlete type nit,nume will si z feig si gsi,ihri meinig z sege und ds no hüt si!!!
Fuck off!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27.06.2004
Ig verstahs echt nit!
Miner gedanke sind immer bim michi,und antworte duet er au nit!Entweder isch er jetz mit dere zeme oder si het ne abserviert und drum will er im moment niemert gse oder mit niemerem rede!
Aber ich mein irgend es zeiche chan er doch scho ge oder?!
Und ich chum mer im moment vor als ach ich weiss au nit....................
4.3.06 14:12


28.6.2004
Ig checks nüme,ich weiss eifach voll nit was i dem sim chopf vorgaht,er schribt mer nit mol zrugg!
Ich bin mega froh wen ich endlich ferie han,den mues ich d feble mal nit aluege die isch doch echt z blöd zu schisse,frogt si mi ob ich hüt id schuel gang,debi hend d lehrer d telefoncheti gar nit düre ge!!!!!

29.06.2004
Fuck off mischu!!
Ich weiss eifach nit was ich gloube söll,d todesengelin het gseit er sig eine vod froue verrascht und aja bi mim glück glaub ich das no schnell,und er het doch am afang gseit er seg eine vo dene wo geng verrascht werdi!!
Genau ich schriib im jetz Fuck off!

2.07.2004
Dr Michi het e fründin aber net die woner het wölle froge!
U gester hei mer abschlussfeier kha,und vieli vo de wiber hend grennet u d käre ou aber bi ire isch es gsi wegem beyer!
Ich han erst doheime grennet ich han d trenne bis den chöne zrugg halte!
Dr mile het mich den versuechts tröste per sms,aber ich vermisse se scho sehr,het ich nie denkt!!

4.7.2004
Han ich echt gmeint es chönti das johr anders si?
Nei isch doch typisch dr alt hocket am flugplatz und suft wie weis nit was,und stresset eus,und d mere het nechstens e nerve zemebruch,alles beim alten!!!!
Nei echt,sie chöisech nie zeme ne,nie!!!!

5.7.2004
So jetz si mer unterwegs nach Cranac,hend jetz gad z morge gah ufene parkpaltz,und lose derzue Corvus Corax.

6.7.2004
Huet se mer acho,und hei natuerli gad zoff mitenand aber ich weiss jo das ichs arschloch vo dere familie bin.
Aja und tina und ich hend vori wieder federball gspielt und sie schiessts baelli voll uf d motorhube vo mene rangerover und het ne nit welle go hole will sie feig isch gsi,später isch s den z mami go hole!

29.4.2004
Tja ben mit em mami uf london!weiss jetzt net obs datum stimmt isch e nacherzehlig.Hend mega viel kauft und es isch huere geil gse!Zwar chlei heiss aber mega geil!Würd gern nomol go.

27.7.2004
Ig weiss ich han dich sehr vernachlässigt aber es isch nit würklich viel passiert,find ich z mingscht!
Ussert das ig und mom hüt sind go lädele i media und ner womer ungwegs uf Burgdorf sind gsi hets tele glütet und z grossi het gseit das es em grossäti nit guet gaht,also sind mer schnell here gange und mit em zum dokter!Dr grossäti het net mol me selber is auto chöne!!!!
Und dr dokter isch mega süess gsi!!!


1.9.2004
Tja han dich sehr vernachlässigt.Ich bin am heitere Open Air gsi und han endlich mal OOmph!live gse,obwohls mega giggle geh het gha won nit gwüsst hend wie blöd si wend tue.Aber isch glich geil gsi.Später hend den In Extremo gspielt und derte han ich den angst becho will die so umegumpet sind das es mich unds mami mega hin und her gschlöideret het.Sit den han ich angst i sore grosse masse wen musig faht afo spiele!
Nere bin ich am Gampel Open Air gsi.Ig und Tina hends zelt ufgstellt und send as fest gange und wo mer zrugg chöme isch szelt weg gse,si hends umgstellt,aber mir hend den später usegfunde das es au no andere so ergange isch!Ufjedefall hend mers zelt neu ufstellt und send wieder gange.Z meiste wo hesch chöne mache isch suffe u chaufe gse.Aber wen de ner d musig het afo spieloe ischs no lustig gse.Ig und Tina hend üs zwei stachle fürs piercing kauft,und je drü Gampel sofas und gapel badtüecher.
Aja und zwe türge oder so hend mit mir und dr tina gflirtet.Naja hend se chöne abwehre i dem mer ne verzellt hend mir sege verge!
Tja und jetzt sitz ich chrank im bett gang aber morn wieder id schuel gönge nehmlich and BAM!

9.9.2004
Mir si hüt is chino gange.Also D Mele dr Benu tina Mile und ich.Send wieder id gnickbrecher loge go hocke u dr mile isch neb mich ghocket.
Send go The Village gugge,dr mile isch net wirklich beidruckt gsi okay dr film isch au scheisse gse aber glich,das han ich jo am afang no net gwüsst.Uf jedefall han ich den am mile gseit er het jo net müesse mit cho und er het gseit den het er aber mich net gse.Und ich han den gfrogt was er gamcht het wen ich garnet wer mitcho und er het gseit den wär er eifach wieder heigange.Später hend mer den während em film händli ghalte will ich so verschrocke bin.Wo mer den veruse bim meli send gse,hend mer üs vone nang verabschiedet und am schluss send nume no ich und dr mile bim parkplatz gsi.Irgendwie han ich alles um üs vergesse weiss nume no das mer üs en kurze abschieds kuss hend ge und mer es paar schritt gange sind er het den siner hang uf miner hüfte gha und ich mini uf siner.den isch er zu sim auto gange und ich zu tina irem.
11.9.2004
Hüt bereueni echt das ich mit is chino gange bin will sit her isch dr mile huere schreg!!

11.9.2004
Okay han es problem,han mich total in mile verliebt und dr nico ageblich in mich.Hend chli umeblödelet und ebe am fritig namittag wo d känel endlich gange isch send mer allei bim brüggli gse und den send mer händlihalten det ghocket.es isch schön gsi aber irgenwie will ich doch garnüt vonim.Und ner am obe ufem schuehuusplatz wos dunkel isch gsi hend mer au immer wieder hädnli ghalte.
ich bau ja eh nume scheisse merkes immer wieder!!!!

24.10.2004
Gester isch wohl eine vo mine wschönste abende gse.(Samstig)
Bin zum meli gange und den hend mer kürbse gschnitzt,später isch den dr mile au no cho.Hend blödelet und gredt u ner isch den no tina cho mit nem dessert (crep)han ich aber net gno will d sosse mer zunge ufduet(passionsfrucht),
den isch d tina wieder gange und mir sind den mal d wermi gange.(si ufem balkon gse)den leit dr mile sin arm um mich und deckt mich mit sinere dechi zue.hend den kuschlet,später het er sini hand under min pulli do uf min buch,wo den s meli use isch go telefoniere hend mer üs küsst.
Am zeni isch den d mele zu bens eltere will die bsuech hend gha u dr ben versproche het sie chöme no verbii,den bin ich mit em mile zu ihm hei gange.Mini mer het den aglüte gha und ich han gseit mer sege mit dr mele mit!
Uf jedefall send mer den bim mile ufem sofa ghocket und den leit er wieder sin arm um mich und zieht mich zu sech.Ich bin den mit em chopf uf sim oberkörper gläge und han sis härz schla ghört(sis herz het mich irgendwie beruigt).Mir hend den forst gump fertig gugget und kuschlet,üs immer wieder küsst und den isch dr mile mal ufmich ueche glege und het mich wieder küsst.Immer wieder isch sini hand mim körper entlang gfahre aber net bis abe!
De obe isch mega schön gse und vo mir us het de nieme müese uföhre!!!!!

24.10.2004
Okay ich riz mich jo schon es paar wuche lang,und wies schicksal wot han mich z erste mol bi forest gump grizt und ebe gester wo dr film wieder isch cho en mega schöne obe mit em mile gha!Ufjedefall isch klarr das mich voralem mini fämelie kamputt macht.Han mer vori grad wegem alt en huere schnitt zuegfüert.Im moment isch mer gad chlei schwindlig weiss aber net ob das mit dem zu tüe het.

30.10.2004
Ig vermissene mega!U das weekend gsen ne äuä net!Er isch am Nightwish konzert und ich z madis!Ig wet ne doch gse u mit ihm rede!
Ig hasse das!Ha doch eigentlich nüme wölle ha doch nieme welle verlezlich si verdammt!!!

4.11.2004
Hmm..han jo lang net me hie dri gschribe aber han einfach voll kei Bock gha!
Also dr nico will jetz öpis vor Kärä u si ageblich nüt vo ihm glaub ich aber net!
Ner han ich gester usegfunge das d Arwen eptilepsie het und em mil sini ratte isch gester gstorbe!
Naja het ne huere kputt gmacht,und mir ischs weg dr arwen net würklich guet gange


21.2.2005
Es isch ir letschti net immer eifach gse,bsunders wens d schuel oder z privat Läbe abelangt hät!I weiss das es jetz um d Zuekunft goht,aber was chan ich defür wen ich voll net weiss was ich mit mim läbe wot afo?
Chan ich öpis defür wenn ich eifach nüme cha,druck vo jedere site derum han ich jo au gseit ich machs 10 te,nume damit de druck ufhört!
I glaub die checket garnet wie viel druck si uf mich usüebet!
Derum bin ich jo froh wenn ich de mile u dr benu han.Aber mengmol sind die jo au mega schreg drufe!
Es isch net eifach u lot sech au net eifach lo erklähre....
c`est la vie!!
4.3.06 14:11


6.3.2005
Jojo d liebi isch sone sach für sich!
Ich hasses wenn ich die ganz tyt an mile mues denke!
Und voralem isch en huere enzug wenn ig e mol kei gäld meh ufem natel han wie jetzt!
Ob er ächt au grad an mich mues dänke?Ich hoffs, das isch zum biespiel au öpis won ich huere hasse die ungwüssheit!
Ich will endli wüsse was sach isch,aber ne z froge trau ich mich au nöd!!!!

5.4.2005
Tja die frog obe chan ich inzwüsche beantworte.Er fühelt öpis für mir weiss aber net genau was es isch.Es isch uf jedefall meh als Fründschaft.
Mir hend beschlosse eifach mal abzwarte was sich ergit,es chunt den scho wies mues!
Jo und am Sunnti bin ich und Tina ad Emme und hend ne gfrogt ob er au will cho.Er wüssis aber no net.
Nera si schärer,E.T,Heusi,und zwee vo irne Tussis cho.
Später het dr Mile den gseit er chöm au er seit den wen er ufem Parkplatz isch,den chani ueche cho.
Wo schärer und so gange si het Tina nera wenig später au wöue go,und den si mer halt zu ihm hei,und hend no chlei gschnurret.
Tinu isch nera gange und ich bin no bi ihm blibe.
Hend üs Küsst,kuschlet ect.
Er het au viel meh welle.
Mir isch hüt am morge i sinn cho,das er sech schienbar gar keener Gedanke über d verhüetig gmacht het!
Tja das söt er vielech ou no überlege!!
Gester am Obe het er mer gschriebe han ihm aber net zrugg gschribe und später het er mer guet nacht gwünscht und ich han wieder net gantwortet!
Ich bruch jetzt eifach e chli zyt um mer über alles klarr zwerde.
Han kei ahnig was ich söll mache!!

5.4.2005
Wieso geit mer de typ net usem gring?
Mues ging a de nomi mit ihm dänke!
Ussertdäm stresse mi d eltere mit dere Scheiss Autoprüefig und dr Konf.

6.4.2005
Tja schienbar geit das zwüsche üs net guet.
Wies im momänt usgseht gömer scho jetz usnang!

Und wieder eine weitere Narbe von vielen!

I weiss ächt net was i söll mache,i wot ne net verliere,aber wen er mi net versteit!
Vielech hets jo ou nie sölle si?
Man i wöt doch nur e antwort isch das so schwär?
Ha gwüss no angeri problem als das gstürm mit ihm z klähre!

13.4.2005
Ig weiss ächt net was zwüsche üs isch und was söll si.
I meine er weiss net waser wot oder het eifach angst das ihm öper z noch chunt.
Vielech liegts ou a mir,wens e angeri wär hätt er se scho lang gno?!
Vielech bini eifach im momänt e chlini schwärmerei für ne und scho gli verbi?
I hasse das!Ha doch gseit wot mer nieme vo öperem lo weh mache?!
Und jetzt hockeni ufem Bett u dänke die ganz zyt über üs nache!
Womer nume kolege si gsi isches viel eifacher gse!
I wot ändlech klarheit!
Wot er mi,oder net!!??
25.4.2005
Tja,han ihm jo am Friti e Brief gschickt,de luegt aber em week nie i briefchaschte!
Also han ne müese druf ufmerksam mache will is nüm usghalte ha.Das isch aber ersch am Sunnti gsi wo ner sech gmäldet het gha.
Am Morge am halbi eis oder am zwölfi weiss doch net het er mer den gschribe er heig dr brief gläse und heig sech net z tod glacht!
I hät mer de brief eigentlich chöne sparre den i weiss no genau so viel wie forher nur das er jetz weiss das ich mich ritz!
I häts ihm lieber net gseit,den irgendwie naja isch ja glich,regts mi halt chlei uf.Er het so gseit es sig net z erst mol wonim das öper seit,und er heigi scho viel schlimmers ghört.Und won ich gseit ha es sig es dunkles gheimnis het er weiss nert was erwartet.
Genau das hass ich genau sone reaktion hanich befürchtet sone mit leid tour vowege es sig jo net so schlimm und es wird alles guet oder was weiss ich.Klarr das er gad usraschtet han ich au net welle!
eigentlich weiss i net recht wasi erwartet han!

22.5.2005
jo isch geil,dr mile han ich am dienstag vor öpe zwee wuche verlore,u dr benu jetz schienbar au!
Und am Friti isch doch no so schön gse mit ihm,und er het doch gseit ig heig ihm dr gring verdräiht und jetz hockeni do mit träne i de ögleni!!!
I hasse manne,aber chum wenn er net wot chan ich au nüt mache!
ich vermiss dr mile so ich han niemer m,e zum rede,und er isch doch min best kolleg gse!!!!
Scheisse,scheisse,scheisse!!!!!!
Es tut so weh dich zu verlieren,
deine Worte waren schein,
ich hab geglaubt du wärst anders,
doch ihr seit doch alle gleich!!!!
*

4.6.2005
jaja dr mile isch entgültig weg,u dr benu bini jetz würkli au am verliere!
wieso han ich immer nume e so päch mit de manne?!
i wett doch nür einisch mal würkli glück ha mit eim!und ich dummi nuss han würkli gmeint mit em benu sig e so!!!!

26.6.2005
Tja gester an ich scho fasc zj zwöite mal mit em benu gschlafe!
mir si ar Grotteparty gsi u när isch dr benu lang nüme zu mir co.I anim när gschriebe woner sig.àr het gseit är sig bim usgang.I ha när gseit sig bim Dj vore am tanze.Cli später het er gscriebe er göng chli use ob i öi cäm.Woni net gantwortet a het er gschriebe ke antwort isch ou e antwort.
När hani gseit ig heig tanzet us natel net gspürt.Bi när zu im use u när simer ingere zu de parkplätz go hocke.Hei nis küsst u när bini häre gläge u ane zu mir zoge.Mir si beid uere spitz gsi,aber i däm dräck u vorauem wonis jede het cöne zue luege?!nee...
d dindlä isch när chli beleidiget gsi willi nüm bi cho.
às isch so mega scön gsi mit ihm,wieso ei mer kenner schhlüssle gha für das verdammte outo vom Kusi!!!??
jo ebe aber hüt anis äuä verdorbe!
hanim gscriebe dasi mi gester gritzt ha und jetzt isch er äuä sauer!!!
scheisse mann är het doc gseit mir wei immer ehrlich si und när wemes isc isch öi net güete!!
Fuck i chume jetz de nüme drus!!
ajo u är het gester am obe gseit mir si net zäme,aber mir haute nis beidi a di abmacheig womer üs am friti gä hei,beidi mache mit niemerem angerem ume!!
tja irgendwie isch es doch glich e bezieig,will z prinzip isch jo glich?!
naja was söus wie gseit jetz isch er e sauer u wot äuä gad nüm vomer wüsse!!
naja mache chani jo jetz au nüme!!!!

18.7.2005

jaja i dere churze zyt het sech viel gänderet!
Dr benu cha mer am arsch und ig ihm au,dr älu hasst mi äuä ou und i jaja lö mer das.
I meine wieso isch es für die angere d mönsche so z akzeptiere wie me isch?!
4.3.06 14:10


Image Hosted by ImageShack.us
Gratis bloggen bei
myblog.de